Aktuality

Největší biotechnologický veletrh světa Bio 2009: Přes tři desítky zájemců o podnikání v ČESKé REPUB

DVě STOVKY vytvořených KONTAKTů a Přes Tři destíky konkrétních Zájemců o podnikání v české republice nebo o české dodavatele si odváží agentura czechInvest z veletrhu BIo…

26.05.2009

 
D-LINK SE STAL NEJVĚTŠÍM DODAVATELEM SÍŤOVÝCH PŘEPÍNACÍCH PORTŮ PRO OBLAST SMB NA SVĚTĚ

V roce 2008 D-Link dodal malým podnikům po celém světě přes 13 milionů přepínacích portů PRAHA 26. KVĚTNA 2009 – D-Link, přední výrobce end-to-end síťových a komunikačních řešení…

26.05.2009

 
Tech Data oznámila výsledky za první čtvrtletí fiskálního roku 2010

Hodnota akcií Tech Data se za poslední dva a půl měsíce zdvojnásobilaPraha, 25. 5. 2009 - Tech Data Corporation, která je v České republice a na Slovensku zastoupena prostřednictvím…

26.05.2009

 
Časopis Fresh magazine se přejmenovává na Fresh marketing

Od červnového čísla začne časopis Fresh magazine vycházet pod novým názvem Fresh marketing. Zároveň byly spuštěny nové webové stránky www.freshmarketing.cz, které nabízejí nejen některé…

25.05.2009

 
PwC Business Academy se stala „zlatým partnerem“ pro poskytování kvalifikace ACCA

Praha, 25. května 2009 – PwC Business Academy, školicí centrum společnosti PricewaterhouseCoopers v České republice, se stala autorizovaným poskytovatelem vzdělávacích kurzů…

25.05.2009

 
5 / 10 / 15 na stránku

číslo

Časopis Fresh magazine se přejmenovává na Fresh marketing

Od červnového čísla začne časopis Fresh magazine vycházet pod novým názvem Fresh marketing. Zároveň byly spuštěny nové webové stránky www.freshmarketing.cz, které nabízejí nejen některé články z časopisu, ale i aktuální informace ze světa byznysu a podnikání a materiály vytvořené pouze pro tyto stránky. Nový název časopisu i webové stránky jsou logickým vyústěním změn, kterými časopis postupně prošel pod křídly nového vydavatele, jímž se v červnu 2008 stalo vydavatelství Ambit Media, a.s.

Časopis Fresh magazine má za sebou už pět let existence. Za tu dobu se stal vyhledávaným časopisem malých a středních podnikatelů, ale i marketérů a manažerů velkých firem. Nový vydavatel přistoupil ke změně grafiky i rozšíření tematického záběru časopisu, což posiluje původní myšlenku – časopisu jako rukověti pro manažery, kteří usilují o to, aby jejich produkty obstály na trhu.

Fresh magazine podstatně rozšířil portfolio autorů. Postupně se podařilo vybudovat široký autorský okruh desítek odborníků z oblasti marketingu, managementu, podnikání a public relations, kteří se ve Freshi pravidelně svěřují se svými zkušenostmi a dávají praktické rady, tipy a triky, jak uspět v tvrdém světě byznysu. Přejmenování časopisu je podle vyda-vatele i redakce jen logickým krokem v jeho dalším vývoji. Nové číslo vycházející 10. června už najdete na stáncích pod názvem Fresh marketing.

S touto změnou souvisí i spuštění stránek www.freshmarketing.cz. „Nové webové stránky nejsou jen prezentací papírového časopisu, ale médiem, které obstojí samo o sobě. Najdete na nich rozhovory, populárně-odborné články z oblasti podnikání, ale i aktuální informace z byznysu. Pro čtenáře papírového Freshe budou navíc časem obsahovat i zajímavé bonusy,“ říká Ondřej Novotný, ředitel vydavatelství Ambit Media, a.s.

Podle Ondřeje Novotného nechce časopis konkurovat tiskovinám s podobným názvem, jako jsou Trend Marketing nebo Marketing Magazine. „Tematické protnutí těchto časopisů není stoprocentní. Na rozdíl od nich se ve Freshi hodně věnujeme praktickým stránkám malého a středního podnikání, ale také managementu nebo psychologické stránce vztahů mezi zaměstnanci, obchodními partnery a podnikateli i zákazníky. Fresh měl na rozdíl od těchto časopisů vždy ambici mít takový přesah, aby jeho články byly pro čtenáře zajímavé a inspirativní i po čase,“ dodává Ondřej Novotný.
 

Datum: 25.05.09, 15:12