Aktuality

OZNÁMENÍ

  Vážení čtenáři,   dovolujeme si Vás informovat, že vydávání časopisu Fresh marketing je bohužel od ledna 2012 zastaveno.Pokud jste již uhradil/a předplatné, tato částka, příp.…

13.01.2012

 
Anonymous zaútočili na americkou bezpečnostní firmu

Aktivistická skupina hackerů známá jako Anonymous zaútočila na počítače americké bezpečnostní a poradenské společnosti Stratfor. Podle zpravodajské agentury AP získala údaje o kreditních…

29.12.2011

 
Apple dostal v Itálii pokutu 900 tisíc eur

Italský úřad pro ochranu hospodářské soutěže potrestal americkou společnost Apple za nekalé praktiky, kterými prý poškozovala své zákazníky. Úřad udělil firmě pokutu ve výši 900 tisíc eur…

29.12.2011

 
Facebook od ledna zařadí reklamu do news feedu

Sociální síť Facebook plánuje od nového roku spustit tzv. Sponsored stories v rámci hlavního toku zpráv na Zdi, který obsahuje především statusy přátel nebo Stránek. Tyto příspěvky budou…

23.12.2011

 
Reklamní trh v Česku mírně roste, tahounem je televizní reklama

Podle společnosti Admosphere, která se zabývá monitoringem reklamních investic, mírně vzrostla ceníková hodnota reklamního prostoru v České republice. Do listopadu se meziročně zvýšila zhruba…

23.12.2011

 
5 / 10 / 15 na stránku

číslo

Reklamní trh v Česku mírně roste, tahounem je televizní reklama

Podle společnosti Admosphere, která se zabývá monitoringem reklamních investic, mírně vzrostla ceníková hodnota reklamního prostoru v České republice. Do listopadu se meziročně zvýšila zhruba o 2 procenta, tedy na 52,33 miliardy korun.

Největší růst zaznamenala televizní inzerce, která byla navýšena o 14 procent a dosáhla hodnoty 26,3 miliardy korun. Nárůst vykazuje také venkovní reklama. Oproti loňskému roku se vyšplhala o 14 procent. Firmy a instituce na ni vynaložily až 2,9 miliardy.

Ostatní typy reklam však podle statistik společnosti Admosphere klesly. Reklama v tisku se propadla o 10 procent na 17,9 miliardy korun. Za ní se pak umístila internetová reklama, která si v ceníkových hodnotách také pohoršila. Její hodnota klesla o 4 procenta na 3,7 miliard. Pokles zaznamenaly i rozhlasová inzerce nebo reklama v kinech.

Zdroj: "Marketing Journal - denní porce informací ze světa moderního marketingu"

 

Datum: 23.12.11, 08:57