My jsme Freshmarketing

Everything we do helps us grow together!

Náš tým si klade za cíl pomoci značkám etablovat jejich podnikání v České republice. S hlubokými znalostmi místního trhu, chováním zákazníků a širokým portfoliem zdrojů se snažíme poskytovat vysoce kvalitní digitální a marketingové služby. Naším cílem je, aby vaše společnost uspěla, a to nejen krátkodobě. Používáme všechny dostupné nástroje, abychom vám pomohli vybudovat udržitelný růst pro dlouhodobé výsledky. Spojte se s námi. Pomůžeme vám podpořit obchodní růst.

Our crew

Žijeme marketingem

Držíme krok s trendy a nebojíme se je použít pro váš prospěch. Pravidelně se školíme a nechybíme na žádné důležité konferenci. Jsme tým odborníků, který vidí i za hranice stanoveného briefu. Rádi všemu dáváme něco navíc.

David Bártík

Founder, CEO

Vojtěch Kalina

Senior Key Acoount Manager

Tereza Marksová

Marketing Specialist

Ema Kmeťová

TV&Rádio Specialist

Denisa Šenkeříková

OOH Specialist

Kristýna Ullrich

Marketing Strategy

Marek Wrbík

Social Media Specialist

Filip Petoup

Key Acoount Manager

Čemu věříme?

Milujeme to, co děláte

Používáme nejlepší dostupné technologie v kombinaci s přísnými standardy. Společně s naším vysoce kvalifikovaným týmem vám poskytneme vše co je třeba pro úspěšný business.

Lepší každý den

Každý člen našeho týmu je plně kvalifikován v oboru, který má nejraději a který si zvolil za svůj vlastní. Neustále se školíme v nových technologiích a nástrojích marketingu.

Splníme co slíbíme

Ke každému projektu přistupujeme s velkou odpovědností a pokud se k něčemu zavážeme, můžete mít jistotu, že to splníme. Je to jeden z hlavních pilířů naší společnosti.

+15

let zkušeností
na trhu

+720

Realizovaných
kampaní

+45

Spokojených
klientů

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Allegro v letošní vánoční kampani připomíná, co je o svátcích nejdůležitější

Nákupní platforma Allegro své vánoční reklamy často využívá také jako prostor k diskusi o tématech, která považuje za důležitá a aktuální. Letos tak přináší svým zákazníkům příběh staršího muže a jeho rodiny, na kterém ukazuje, jak běh času ovlivňuje vztahy s našimi blízkými.

E-mailing v Česku roste. Schránky na Seznamu denně přijmou o 4,5 milionů e-mailů více než loni

Seznam.cz zaznamenal růst doručené pošty v průměru o čtyři a půl milionu zpráv každý den. Vyplývá to ze statistik za prvních deset měsíců letošního...

Střední Evropu dobyly české tech firmy. První místo v hlavní kategorii Fast 50 si potřetí odneslo FTMO, na druhém místě je CityZen

Výhercem hlavní kategorie žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE se potřetí v řadě stala česká prop-tradingová platforma FTMO. Opět tak dominovala v silné konkurenci...

Firmám už nestačí jen jeden antivir. Trendem je „čistička“ webů a e-mailů

Pokud jde o nové a pokročilé hrozby, tak 68 % firem považuje svá standardní řešení ochrany proti škodlivému softwaru za nedostatečná. Detekce neznámých a...

Typy digitálního marketingu – část 2.

Digitální marketing je nedílnou součástí každého kvalitního marketingového plánu. Má ale hodně typů a každý z nich je v něčem jiný. V tomto článku se koukneme na nejpoužívanější typy digitálního marketingu a na to, proč jsou tak užitečné. První část si můžete přečíst kliknutím zde.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.