Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Při výběru sociálních sítí k propagaci produktu či služby je hlavním faktorem vaše ideální publikum a typ médií na dané síti. Pokud chcete například rozšířit své pole působnosti jako kadeřník, bude Instagram či Pinterest nejlepší volbou, protože hlavním tahounem těchto sociálních sítí jsou lákavé a atraktivní obrázky či videa.

Twitter

Twitter má více než 145 milionů aktivních uživatelů denně a je to pátá nejoblíbenější sociální síť. Vzhledem k 500 milionům tweetů odeslaných každý den však musíte být strategičtí a chytří, abyste si získali (a udrželi) pozornost svého publika.

Twitter je úžasný nástroj pro společnosti, které chtějí rychle oslovit své publikum a očekávají, že jim lidé odpoví. Pokud máte pro své sledující mimořádné zprávy, aktualizace nebo dotazy, je Twitter tím pravým způsobem, jak oslovit lidi. Je určen pro společnosti, které mají často co říci a preferují přímé oslovení lidí.

Facebook

Z existence stránky na Facebooku může těžit téměř každá společnost. Vaším cílem při používání Facebooku pro podnikání by mělo být umožnění zákazníkům poznat lidi, “kteří stojí za logem”. Svojí společnost budete chtít prezentovat přátelsky a společensky, jako místo, kde se k zákazníkům chovají dobře a profesionálně.

Zveřejněné fotografie by například měly zobrazovat nejen vás za pracovním stolem, ale i vašeho psa na firemní akci nebo všechny vaše zaměstnance, kteří se spojili při práci na nějakém humanitárním projektu. Pokud to uděláte správně, stanou se z vašich fanoušků věrní příznivci a Facebook může být velmi významným generátorem leadů.

Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích platforem, zejména mezi mladým publikem. 90% uživatelů sleduje na Instagramu alespoň jednu společnost a 83% uživatelů objevilo na platformě nový produkt nebo službu. Stejně jako u Pinterestu převládá u Instagramu vizuální stránka, takže pěkné a lákavé fotografie nebo videa jsou hlavním tahounem návštěvnosti stránek. Díky tomu se tato platforma velmi dobře hodí pro podniky založené na vizuální stránce, jako je umění, potraviny, kosmetika nebo kadeřnictví.

Každý měsíc se do příspěvků, které se snaží propagovat službu nebo zboží, zapojí 130 milionů uživatelů. Instagram vám umožňuje propagovat vaši značku a produkty přátelským a autentickým způsobem, aniž byste zákazníkům tvrdě předhazovali svůj produkt a tím ho i odradili.

Šéfredaktor

Související články

Leave A Comment