Náš společný cíl

Výkonnostní PPC kampaně

Kromě kompletní správy online reklamy umíme díky komplexnosti našeho týmu navrhnout také komunikační strategii, která vaši PPC reklamu zastřeší. Může do ní patřit třeba i tvorba videa (YouTube reklama), televizní spoty, mass media, nebo třeba reklamy na Instagramu. Podle toho, co bude pro vaši značku ta nejlepší cesta.

Jak na to?

Postup naší práce

Jelikož jsme specializovaná marketingová agentura, o vaše PPC kampaně se bude starat tým specialistů s mnohaletou praxí v oblasti výkonnostní reklamy. Pravidelně se školíme v Googlu, Seznamu i AdFormu, aby vaše výsledky byly vždy lepší než ty konkurence. Kromě klasických formátů se zaměřujeme také na reklamy na YouTube, video reklamu a mobilní marketing.

PPC FAQs

Nejčastěji kladené otázky

Naše odpovědi na Vaše nejčastější otázky z oblasti výkonnostních PPC kampaní

Proč chtít audit PPC?

Kampaně bývají často nastaveny špatně. Klienti, kteří se na nás obrací často:

  • zbytečně utrácí za nerelevantní klíčová slova
  • ztrácí prodeje díky nevhodné práci s rozpočtem
  • mají předraženou cenu za konverzi
  • mají špatně nastavené měření cílů
  • mají nevhodně zvolenou strukturu reklamních sestav
  • nevyužívá nejefektivnější nástroje

Co jsou to PPC systémy?

Zcela jednoduše: v PPC systémech platíte za proklik reklamy. Dva hlavní PPC systémy, které v České republice používá většina inzerentů, jsou Google AdWords a Seznam Sklik. Na principu platby za proklik funguje také reklama na Facebooku, český Etarget či systémy pro real time bidding.

Jaké jsou výhody PPC reklamy?

PPC ve vyhledávání i v obsahu lze přesně cílit na slova či publikum, které vás zajímá. Ve vyhledávání můžete cílit např. na lidi, kteří zadali frázi “luxusní košile”. V obsahu zase na ženy kolem 20 let, které zajímá móda. Přesné cílení zvyšuje pravděpodobnost, že lidé reklamu prokliknou a na vašem webu udělají to, co chcete – třeba nakoupí, nebo se zaregistrují k odběru emailů.

Výhoda PPC oproti necílené reklamě je obrovská: banner, který se zobrazuje všem lidem, proklikne pouze málokdo, protože ho inzerovaná věc v tu chvíli nezajímá. Ukazujete-li vaši reklamu lidem, kteří dané téma přímo hledají, nebo si prohlíží stránku s podobným tématem, šance na proklik i na konverzi se rapidně zvyšuje. Díky PPC dáváte lidem to, co chtějí ve chvíli, kdy to chtějí.

Jaké jsou nevýhody PPC reklamy?

Složitost kampaní

PPC jsou ve svých principech velice jednoduché. Naopak jejich skutečně efektivní řízení je složité. To je důvodem, proč si služby digitálních agentur najímají i největší internetové obchody či mediální agentury.

Za každý proklik se platí

Na první pohled je zřejmé, že za každý proklik musíte zaplatit. Na rozdíl od přímé návštěvnosti či návštěvnosti z přirozených výsledků vyhledávání je návštěvnost z PPC reklamy vždy placená. Při správném vyhodnocování efektivity to však není překážka: stačí udržovat adekvátní cenu za konverzi a PPC reklama se vám vždy vyplatí.

Ozvěte se nám

Vyžádejte si bezplatnou nabídku a podívejte se, co pro vás naši specialisté mohou udělat.