Není pozdě na to začít

Reklama na sociálních sítích

Více než polovina online populace v České republice má účet na Facebooku. Celá polovina z nich jej denně kontroluje. Chcete-li tedy být na očích svým zákazníkům, musíte jít tam, kde jsou oni a kde to milují. Aktuálně jsou to především sociální sítě. To ale není jen tak. Sociální sítě jsou ohromné. Jak tedy dosáhnout toho, aby vás na Facebooku nebo jinde lidé skutečně viděli? A jak je tam přesvědčit k nákupu? Jsme tu pro vás! Pomůžeme vám být více vidět a více prodávat.

Bez cíle není začátku

Budování povědomí o značce, zvýšení prodejů nebo zkrátka „jen“ pobavení cílového publika. Každý klient od sociálních sítí očekává a potřebuje něco jiného. Toho se držíme a podle stanovených cílů s fanoušky komunikujeme.

Ruku v ruce s marketingovou strategií

Nad správou sítí přemýšlíme koncepčně a strategicky. Tvoříme obsah, který koresponduje s marketingovou strategií a další firemní aktivity doplňuje. My i vy tak třeba přesně víme, že za tři měsíce budeme komunikovat nesmrtelnost chrousta.

Obsah, který fanoušci nepřeskočí

Vyniknout v záplavě příspěvků, které se na uživatele každou minutu valí, je mnohdy nelehký úkol. Na sociálních sítích „obchodujeme“ s velmi cenným artiklem, kterým je pozornost. Fanoušky především bavíme a poskytujeme jim přidanou hodnotu.

Jeden obsah, více kanálů

Každá sociální síť má svá specifika a vyžaduje rozdílný formát obsahu. Proč ale video, které se točí primárně na Facebook, nevyužít i na YouTube? Nebo proč nevyužít super fotky na váš instagramový profil, do článku na firemní blog nebo třeba do PR výstupu?

Úspěšná komunikace

Proč je důležité dělat marketing na sociálních sítích?

Lidé používají sociální sítě každý den. A když vás na nich často uvidí a budou na vaše statusy reagovat, jakmile si budou chtít koupit to, co prodáváte, vybaví se jim vaše značka. Když vaši fanoušci lajkují vaše statusy, dozvídají se o vás i jejich přátelé na Facebooku. 51–79 % fanoušků značek na Facebooku má větší šanci značku doporučit a nakoupit u ní než nefanoušci.

Zákazník na dosah

Nikde nejste zákazníkům tak blízko jako právě na sociálních sítích. Denně můžete s fanoušky komunikovat a pracovat na dobrém vztahu, který ovlivňuje vnímání značky.

Rychlost

Komunikace na sociálních sítích je dnes tou nejrychlejší. Vezměme si příklad Twitteru, který dnes slouží jako zdroj nejaktuálnějších zpravodajských novinek.                                                                                                                                                                                                               

Vizitka společnosti

Komunikace na sociálních sítích často o vaší firmě řekne víc než třeba webové stránky. Zákazníci vidí, jaké máte názory, jak se stavíte k problémům, a že jste lidé.                                                                          

Náborový nástroj

Máte v práci super kolektiv a vaši zaměstnanci jsou pyšní, že u vás pracují? Vhodná prezentace na sítích osloví přesně ty budoucí zaměstnance, kteří u vás zapadnou.

Sociální média FAQs

Nejčastěji kladené otázky

Naše odpovědi na Vaše nejčastější otázky z oblasti Sociální média

Jak probíhá správa sociálních sítí s beFresh?

Společně si vytyčíme cíle a naplánujeme strategii, jak jich pomocí social media marketingu dosáhnout. Provedeme důkladnou analýzu, zjistíme, kdo je vaše publikum, a navrhneme grafiku, text příspěvků i časový harmonogram. Víme, kolik investovat do reklamy a jak ji zacílit. Pravidelně vám zasíláme reporty, s daty pracujeme a správu sociálních sítí optimalizujeme. Vše vám pošleme ke kontrole a ke schválení. 

Jak probíhá vyhodnocení kampaní?

Social media marketing opíráme o reálná data. Průběžně vytváříme a analyzujeme reporty, měříme úspěšnost kampaní i jednotlivých příspěvků a výsledky vyhodnocujeme na základě skutečných čísel. Mapujeme procentuální nárůst fanoušků, úspěšnost postů s ohledem na engagement a proklikovost, celkový dosah i hodnotu konverzí. Se získanými informacemi dále pracujeme, o všem vás v průběhu informujeme a správu sociálních sítí optimalizujeme.

Musím komunikovat s různými lidmi?

Nemusíte. Chceme vám celý proces zjednodušit a zpříjemnit. Proto můžete předávat veškerou svojí agendu jednomu asistentovi a my si úkoly interně předáme tak, aby se dostali k té nejpovolanější osobě.

 

Jak se dozvím, kolik času jste odpracovali?

Časovou náročnost na úkolu posíláme při každém výstupu. Zároveň vám můžeme posílat pravidelné týdenní nebo měsíční výkazy práce, abyste měli jasný a celkový přehled o úkolech. Naše práce je transparentní.

Ozvěte se nám

Vyžádejte si bezplatnou nabídku a podívejte se, co pro vás naši specialisté mohou udělat.