Marketingová strategie

Everything we do helps us grow together!

Denně nám před očima proběhne obrovské množství reklam, které bezmyšlenkovitě hodnotíme. Všímáme si relevantnosti, autenticity a našeho vnitřního přesvědčení, jestli jsme se značkou na stejné vlně. Základním stavebním kamenem k tomu, abyste mezi ostatními vynikli a zazářili, je marketingová strategie.

Dosahujeme byznysových cílů

Probereme vaše podnikové cíle a stanovíme, jak se budou promítat do marketingové komunikace. Určíme celkové směřování, priority v komunikaci, audienci, rizika, rozpočty a podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí sestavíme ideální mix aktivit.

Stanovíme dlouhodobou linku

Stanovíme dlouhodobou linku Přemýšlíme do budoucna. Stanovíme, co je dlouhodobým cílem komunikace a jak do něj budou dílčí kampaně zapadat. Přesně definujeme, „co“ chceme komunikovat a následně „jak“ to dostaneme k vašim cílovým skupinám.

Prezentujeme to nejlepší z vás

Identifikujeme, co vás odlišuje od konkurence, a určíme vaše silné stránky. Nejde ani tak o komunikaci vašich předností a hodnot, ale konkrétních benefitů pro vaše zákazníky. Podáme je tak, abyste byli pro vaši cílovou skupinu první volbou.

Tvoříme společně

Víme, že mnohdy nevíme. Zdaleka nevíme tolik, kolik o svém oboru a svých zákaznících víte vy. Věříme však, že otevíráme dveře, které byste sami neotevřeli – díváme se mimo zajeté koleje. A společně můžeme dosáhnout skvělých výsledků.

Proč je marketingová strategie a komunikace důležitá?

Je nutné vědět

Směřování

Pokud nevíte, kam chcete svoji komunikaci směřovat, nemá smysl ani nic velkého plánovat. Stříleli byste do prázdna a své myšlenky nemohli dál efektivně rozvíjet.

Cílení

Někdy se může stát, že hovoříte příliš obecně a ne k těm, ke kterým byste chtěli. Zaměřit se na relevantní obecenstvo je naprosto stěžejní. Mluvte přímo k jejich srdci.

Součinnost

Marketingová strategie by měla reflektovat, kam se společnost ubírá, vyzdvihnout její silné stránky a vytvářet s dalšími souvisejícími podnikovými strategiemi synergii.

Plánování

Tím, že si stanovíte konkrétní cestu k cíli a rozdělíte ji na jednotlivé fáze, jste schopni stanovený rozpočet využívat účelně a efektivně. Za to vám ručíme.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Allegro v letošní vánoční kampani připomíná, co je o svátcích nejdůležitější

Nákupní platforma Allegro své vánoční reklamy často využívá také jako prostor k diskusi o tématech, která považuje za důležitá a aktuální. Letos tak přináší svým zákazníkům příběh staršího muže a jeho rodiny, na kterém ukazuje, jak běh času ovlivňuje vztahy s našimi blízkými.

E-mailing v Česku roste. Schránky na Seznamu denně přijmou o 4,5 milionů e-mailů více než loni

Seznam.cz zaznamenal růst doručené pošty v průměru o čtyři a půl milionu zpráv každý den. Vyplývá to ze statistik za prvních deset měsíců letošního...

Střední Evropu dobyly české tech firmy. První místo v hlavní kategorii Fast 50 si potřetí odneslo FTMO, na druhém místě je CityZen

Výhercem hlavní kategorie žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE se potřetí v řadě stala česká prop-tradingová platforma FTMO. Opět tak dominovala v silné konkurenci...

Firmám už nestačí jen jeden antivir. Trendem je „čistička“ webů a e-mailů

Pokud jde o nové a pokročilé hrozby, tak 68 % firem považuje svá standardní řešení ochrany proti škodlivému softwaru za nedostatečná. Detekce neznámých a...

Typy digitálního marketingu – část 2.

Digitální marketing je nedílnou součástí každého kvalitního marketingového plánu. Má ale hodně typů a každý z nich je v něčem jiný. V tomto článku se koukneme na nejpoužívanější typy digitálního marketingu a na to, proč jsou tak užitečné. První část si můžete přečíst kliknutím zde.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.