Vědět kde mám být

Marketingová strategie

Denně nám před očima proběhne obrovské množství reklam, které bezmyšlenkovitě hodnotíme. Všímáme si relevantnosti, autenticity a našeho vnitřního přesvědčení, jestli jsme se značkou na stejné vlně. Základním stavebním kamenem k tomu, abyste mezi ostatními vynikli a zazářili, je marketingová strategie.

Dosahujeme byznysových cílů

Probereme vaše podnikové cíle a stanovíme, jak se budou promítat do marketingové komunikace. Určíme celkové směřování, priority v komunikaci, audienci, rizika, rozpočty a podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí sestavíme ideální mix aktivit.

Stanovíme dlouhodobou linku

Přemýšlíme do budoucna. Stanovíme, co je dlouhodobým cílem komunikace a jak do něj budou dílčí kampaně zapadat. Přesně definujeme, „co“ chceme komunikovat a následně „jak“ to dostaneme k vašim cílovým skupinám.

Prezentujeme to nejlepší z vás

Identifikujeme, co vás odlišuje od konkurence, a určíme vaše silné stránky. Nejde ani tak o komunikaci vašich předností a hodnot, ale konkrétních benefitů pro vaše zákazníky. Podáme je tak, abyste byli pro vaši cílovou skupinu první volbou.

Tvoříme společně

Víme, že mnohdy nevíme. Zdaleka nevíme tolik, kolik o svém oboru a svých zákaznících víte vy. Věříme však, že otevíráme dveře, které byste sami neotevřeli – díváme se mimo zajeté koleje. A společně můžeme dosáhnout skvělých výsledků.

Marketingová strategie FAQs

Nejčastěji kladené otázky

Naše odpovědi na Vaše nejčastější otázky z oblasti Marketingová strategie

Jak při tvorbě marketingové strategie postupujete?

  1. SWOT analýza vaší firmy
  2. Výzkum konkurence
  3. Segmentace zákazníků
  4. Výběr cílových segmentů
  5. Výzkum zákazníků
  6. Stanovení vaší hodnoty
  7. Definování unique selling proposition (USP)
  8. Stanovení cesty k zisku

Čím se při tvorbě strategie odlišujete od konkurence?

Protože každý klient je jiný, věnujeme na začátku mnoho hodin pochopení klienta a jeho byznysu. Naši kolegové mají letité zkušenosti s následujícími obory: e-shopy, ecommerce, finance, telekomunikace, health care, fashion, školství, řetězce, cestovní ruch, průmysl a reality. Chápeme tedy, jak funguje zrovna váš byznys. Víme, že výstup strategie musí být velmi účelný, aby všichni ve firmě věděli, co konkrétně mají dělat.

Proč je důležité mít jasnou marketingovou strategii?

Zákazníci si kupují produkty (ať už to jsou výrobky nebo služby) od firem, které splňují tři zásadní podmínky:

  1. dávají zákazníkům nějakou hodnotu (kterou jasně komunikují)
  2. jsou v tom konzistentní
  3. mají jasně vydefinovaný segment

Chceme, abyste byli co nejrychleji co nejvíce ziskoví. A máme opakovanou zkušenost, že se tam nedostanete bez jasné strategie.

Jakou hodnotu dává vaše značka zákazníkům?

Jasná a jednoznačná hodnota je nejdůležitější bod strategie. Každá firma si musí říci, co úchvatného nabídne svým zákazníkům, aby zlepšila jejich životy.

K čemu je marketingová strategie dobrá?

Pro úspěšné podnikání je nutné vědět:

  1. Jaké jsou silné a slabé stránky vás, vašich lidí, vašeho managementu i vaší firmy? Jaké jsou příležitosti a hrozby (klasická SWOT analýza).
  2. Proč jste na trhu? Proč by se měl zákazník zajímat právě o vás? Proč by měl nakupovat právě u vás? Jaká je hodnota, kterou dáváte svým zákazníkům?
  3. Jak dosáhnete toho, abyste doručili tuto hodnotu vašim zákazníkům?
  4. Co konkrétně budete prodávat?
  5. Jaké jsou na trhu segmenty?
  6. Na který z nich se zaměříme?
  7. Jak se jednoznačně odlišíme od konkurence?
  8. Jak co nejrychleji dospějeme k co největšímu zisku?

Všechny body a mnoho dalšího s Vámi rádi projdeme. Ve všem poradíme a navrhneme řešení, tak aby vyhovovalo přímo Vám.

Ozvěte se nám

Vyžádejte si bezplatnou nabídku a podívejte se, co pro vás naši specialisté mohou udělat.