Víme kde je potenciál

Bannerová a RTB reklama

Marketingovou strategii už máte a tušíte, kam chcete směřovat. Každá strategie však potřebuje aktivaci. Jedině tak dostanete své produkty a služby do světa a do srdcí vašich zákazníků. Dílčí komunikační aktivity navrhujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně.

Naplňujeme stanovené cíle

Spolupráci začínáme úvodním workshopem. A protože bez jasně vytyčeného směru není výsledků, stanovíme si cíle kampaně, které budeme naplňovat. Cílem může být například zvýšení návštěvnosti webu, prodejů nebo celkového povědomí o značce.

Držíme se jednotné linie

Dílčí komunikační aktivity navrhujeme a realizujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně. Protože jen tak může vzniknout ucelená marketingová kampaň, která opravdu funguje.                                                                

Vizuál vystihuje myšlenku

S každou kampaní a s každým vizuálem, který vypustíme do světa, utváříme v myslích zákazníků nesmazatelnou stopu. Proto dřív než začneme navrhovat klíčový vizuál, přemýšlíme nad komunikačním konceptem celé reklamní kampaně.

Vše vyhodnocujeme

Úspěšnost každé strategie a reklamní kampaně je třeba vyhodnocovat. Dosahování požadovaných KPIs (tedy Key Performance Indicators neboli výkonnostních ukazatelů) průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a na základě výsledků kampaň upravujeme.

Bannerová a RTB reklama FAQs

Nejčastěji kladené otázky

Naše odpovědi na Vaše nejčastější otázky z oblasti Bannerová a RTB reklama

Na jakých serverech reklamu nakupujete?

Do našeho portfolia webů patří všichni z TOP 10 vydavatelů v ČR dle žebříčku Netmonitor. Jsme schopni nakoupit reklamní prostor napřímo, tedy přímo u vydavatele, nebo skrz reklamní (RTB) sítě. Novinkou je i možnost využití odblokovaného prostoru, tedy cílit na uživatele, kteří mají instalovaný adblock, ale vydavatel jim tento scrypt “zablokuje”. Reklama zobrazena na toto publikum má velmi dobré výsledky a navíc je poměrně levná. 

Grafické podklady musíme dodat nebo je připravíte?

Obě možnosti jsou dostupné. V našem týmu máme schopné grafiky, kteří pro Vás podklady rádi připraví. Pokud je spolupráce nastavena na kompletní správu reklamních kampaní, je tato služba zahrnuta v měsíčním fee. 

Je RTB nákup levnější než dislay reklama?

Jak kdy. Mnoho reklamních impresí v RTB sítích jsou takzvané “přebytkové”. Jsou to plochy, které jsou na webech umístěny v pozicích, kam uživatel třeba ani nevidí. Pokud je display kampaň správně nastavená, je dobrý produkt a podklady mají vše co mají mít, často je display naopak levnější. CTR (míra prokliku) je o hodně větší. Tedy, u display kampaní nakoupíte drahé CPT, ale levnější klik. 

Jaké jsou výhody RTB reklamy?

Inzerent získá díky RTB většinou tyto výhody:

  • nižší cenu za impresi
  • lepší zacílení
  • lepší data pro analýzy výkonnosti

RTB přináší do celého procesu nákupu reklamy větší rychlost a řeší mnohé problémy, se kterými se setkáváme u klasické bannerové kampaně. Díky tomu, že je celý proces automatizovaný, odpadají prodlevy způsobené zdlouhavou komunikací mezi zadavatelem, mediální agenturou, médiem apod.

Ozvěte se nám

Vyžádejte si bezplatnou nabídku a podívejte se, co pro vás naši specialisté mohou udělat.