TV, Print, Rádio, OoH, Display, Seo, ux/ui, marketing, & mnohem více

Jsme mediální agentura

Jsme mediální agentura

Máte vlastní web, e-shop, prodejnu nebo prostě jen podnikáte a chcete dát o sobě vědět? Pak jste tu správně. Pošlete nám váš email a my se vám obratem ozveme.

Máte vlastní web, e-shop, prodejnu nebo prostě jen podnikáte a chcete dát o sobě vědět? Pak jste tu správně. Pošlete nám váš email a my se vám obratem ozveme.

Naše služby

Naše znalosti zahrnují širokou škálu kreativních a technických oblastí, což nám umožňuje pokrýt všechny segmenty marketingové kampaně.

Cíle

Marketingová strategie

Probereme vaše podnikové cíle a stanovíme, jak se budou promítat do marketingové komunikace.

Display

Bannerová a RTB reklama

Díky RTB (real time bidding) si můžete být jistí, že vaši reklamu vždy uvidí jako první.

Soc. sítě

Správa sociálních sítí

Sociální sítě vám umožní být kontaktu s vašimi zákazníky a navíc dokážete oslovit širší publikum.

PPC

PPC Management

PPC kampaně jsou účinným a cenově dostupným způsobem, jak dosáhnout vašich marketingových cílů.

Seo

SEO optimalizace

Díky SEO budujeme návštěvnost, která nezmizí, když přestanete investovat do placených kanálů.

Web

Wordpress web design

Chcete firemní web nebo naopak chcete redakci a psát články? Pomůžeme vám!

Print

Tisková reklama

I přes klesající tištěné náklady většiny titulů, český trh může stále nabídnout přes 3000 titulů

OoH

Venkovní a indoor reklama

Pomůžeme Vám s porozuměním neustále se měnícího světa venkovní a indoor reklamy.

TV & Voice

Televizní a rádiová reklama

V dnešní době může být pro mnohé překvapením, že rádio a TV jsou neustále na vrcholu masových médií.

+15

let zkušeností
na trhu

+720

Realizovaných
kampaní

+45

Spokojených
klientů

Wordpress web design

Potřebujete nový web?

Pak jste tu správně! V dnešní době se žádný úspěšný business neobejde bez kvalitního webu.

Co všechno umíme

SEO/SEM/PPC

Web Design

Development

E-commerce

Prototyping

Visual Design

Wireframing

User Research

Naše práce

Ukázky webových šablon

Prohlédněte si některé nami doporučované šablony webů, které pro vás můžeme zpracovat od A až do Z.

COMPASS PRO

Poznejte umělce

Šablona ideální pro hudbní web, který lze snadno napojit i na eshop. Grafiku a rozloženzle libovolně upravit podle vaší představy.

THE KIDS STORE

E-Shop s dětským oblečením

Toužíte po vlastním eshopu a inspirací jdou vám děti? Tato šablona je ideálním řešením! Samozřejmostí je napojení na dostupné platební metody a mobilní verze.

BEAUTY PRO

Beauty to Everyone

Krásná šablona webu, která sedne těm, co chtějí něco nového pro opravdové znalce módy. Dokonale zpracovaná mobilní verze vás nadchne!

ESTATES PRO

Luxusní nemovitosti

Pěkně zpracovaný magazín o realitním trhu v ČR chybí. Tento design vám nabídne možnost cílit na skupinu lidí, která chce kvalitu a je za ní ochotna i zaplatit.

THE RIMONT

Zpravodajství

Máte v hlavě projekt, který by přinášel zpravodajství z celého světa, ale hledáte něco designově zajímavého? Šablona THE RIMONT je pro vás ta pravá volba!

SPORT NEWS

Svět sportu

Informací ze sportu není nikdy dost. Máte pocit, že dokáže trh obohatit o web s touto tématikou? Tahle šablona vám dá vše co budete potřebovat.

DENTAL STUDIO PRO

Firemní vizitka

Podnikáte a váš starý web už se vám ani nechce ukazovat? Připravíme vám nový plně responzivní na všechna zařízení.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.