Zajímavá marketingová kampaň: americký řetězec obchodů vyšle jeden ze svých nápojů na „soukromý let do vesmíru“

Společnost 7-Eleven, největší a nejstarší řetězec prodejen se smíšeným zbožím v USA, posílá svůj ikonický nápoj Slurpee „na soukromý let do vesmíru“ v rámci oslav 94. výročí své existence.

Vypuštěním nápoje Slurpee mimo zemskou atmosféru se společnost 7-Eleven stala nejnovější značkou, která využívá kulturní zájem o vesmír k podpoře svého marketingu. Společnost se snaží propagovat svojí vlastní doručovací službu a zároveň povědomí o značce.

Společnost se kampaní zaměřila hlavně na svojí doručovací službu

Jedním z největších plusů využívání vlastní aplikace na doručování je to, že je společnost 7-Eleven schopna shromažďovat údaje o svých zákaznících, které budou pro marketingové strategie řetězce stále cennější, až budou v blízké budoucnosti zrušeny cookies třetích stran. Společnost 7-Eleven je také schopna snížit velké náklady, které představují doručovací služby třetích stran.

Přítomnost doručovací služby v aplikaci také poskytuje zákazníkům větší pohodlí, protože je konsolidována na jednom místě s ostatními službami řetězce. V aplikaci existuje také věrnostní program 7Rewards, který může řetězec využít k oslovení potenciálních členů, kteří si objednávají rozvoz. Tato snaha je v souladu s měsíčními nabídkami, které společnost 7-Eleven propaguje s cílem rozšířit počet svých věrnostních členů.

Chuť, která poletí do vesmíru, si vyberou zákazníci

Nejoblíbenější příchuť Slurpee, kterou si zákazníci objednají prostřednictvím aplikace 7-Eleven pro službu 7-Eleven Delivery do konce července, bude použita k naplnění kelímků, které budou následně odeslány do vesmíru.

Po návratu na Zemi rozdá společnost 7-Eleven kelímky některým z lidí, kteří pomáhali vybírat příchuť pro let do vesmíru. S každou objednávkou 7-Eleven Delivery po celý červenec budou uživatelé aplikace zařazeni do soutěže o jeden z exkluzivních kelímků jako vzpomínku na „Slurpee ve vesmíru“. Deset nerezových kelímků a 30 plastových kelímků se vydá na stratosférickou cestu a bude rozdáno v rámci soutěže.

Jedná se o chytrý marketingový tah. Lidé si s větší pravděpodobností objednají Slurpee přímo z aplikace 7-Eleven díky malé šanci na to vyhrát samotný Slurpee, který se dostane do vesmíru. Už jen samotný fakt, že nějaká společnost vysílá svůj nápoj do vesmíru, přilákal velkou pozornost.

Related articles

Typy digitálního marketingu – část 2.

Digitální marketing je nedílnou součástí každého kvalitního marketingového plánu. Má ale hodně typů a každý z nich je v něčem jiný. V tomto článku se koukneme na nejpoužívanější typy digitálního marketingu a na to, proč jsou tak užitečné. První část si můžete přečíst kliknutím zde.

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

Case Studies

Content & copywriting

Compass Music Platform

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...
Content & copywriting

NewsWeek Magazine

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...
E-commerce development

Beauty & Makeup Shop

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...