Marketingová strategie

Everything we do helps us grow together!

Denně nám před očima proběhne obrovské množství reklam, které bezmyšlenkovitě hodnotíme. Všímáme si relevantnosti, autenticity a našeho vnitřního přesvědčení, jestli jsme se značkou na stejné vlně. Základním stavebním kamenem k tomu, abyste mezi ostatními vynikli a zazářili, je marketingová strategie.

Dosahujeme byznysových cílů

Probereme vaše podnikové cíle a stanovíme, jak se budou promítat do marketingové komunikace. Určíme celkové směřování, priority v komunikaci, audienci, rizika, rozpočty a podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí sestavíme ideální mix aktivit.

Stanovíme dlouhodobou linku

Stanovíme dlouhodobou linku Přemýšlíme do budoucna. Stanovíme, co je dlouhodobým cílem komunikace a jak do něj budou dílčí kampaně zapadat. Přesně definujeme, „co“ chceme komunikovat a následně „jak“ to dostaneme k vašim cílovým skupinám.

Prezentujeme to nejlepší z vás

Identifikujeme, co vás odlišuje od konkurence, a určíme vaše silné stránky. Nejde ani tak o komunikaci vašich předností a hodnot, ale konkrétních benefitů pro vaše zákazníky. Podáme je tak, abyste byli pro vaši cílovou skupinu první volbou.

Tvoříme společně

Víme, že mnohdy nevíme. Zdaleka nevíme tolik, kolik o svém oboru a svých zákaznících víte vy. Věříme však, že otevíráme dveře, které byste sami neotevřeli – díváme se mimo zajeté koleje. A společně můžeme dosáhnout skvělých výsledků.

Proč je marketingová strategie a komunikace důležitá?

Je nutné vědět

Směřování

Pokud nevíte, kam chcete svoji komunikaci směřovat, nemá smysl ani nic velkého plánovat. Stříleli byste do prázdna a své myšlenky nemohli dál efektivně rozvíjet.

Cílení

Někdy se může stát, že hovoříte příliš obecně a ne k těm, ke kterým byste chtěli. Zaměřit se na relevantní obecenstvo je naprosto stěžejní. Mluvte přímo k jejich srdci.

Součinnost

Marketingová strategie by měla reflektovat, kam se společnost ubírá, vyzdvihnout její silné stránky a vytvářet s dalšími souvisejícími podnikovými strategiemi synergii.

Plánování

Tím, že si stanovíte konkrétní cestu k cíli a rozdělíte ji na jednotlivé fáze, jste schopni stanovený rozpočet využívat účelně a efektivně. Za to vám ručíme.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Zajímavá marketingová kampaň: americký řetězec obchodů vyšle jeden ze svých nápojů na „soukromý let do vesmíru“

Společnost 7-Eleven, největší a nejstarší řetězec prodejen se smíšeným zbožím v USA, posílá svůj ikonický nápoj Slurpee "na soukromý let do vesmíru" v rámci oslav 94. výročí své existence.

Jak iOS 15 ztíží emailový marketing

Chystané změny společnosti Apple v oblasti ochrany osobních údajů, včetně funkcí "Skrýt můj e-mail" a "Private Relay", zvýší hodnotu opt-inů a mohou zkomplikovat již tak napjaté snahy o oslovení cílových uživatelů iPhonů.

Jak pandemie koronaviru změnila marketing

Marketing a způsob, jakým podnikáme, se od základu změnil - a to možná navžy. Cíl však zůstává stejný: vytvářet povědomí o značce, zvyšovat počet potenciálních zákazníků, vytvářet přízeň zákazníků a nakonec růst a rozšiřovat naše podnikání.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 1.

Existují desítky sociálních sítí a většina lidí či společností nemůže být zastoupena na každé platformě; to by vyžadovalo obrovské množství zdrojů a financí. Místo toho, abyste byli podprůměrně zastoupeni na mnoha platformách, buďte výborně zastoupeni jen na několika z nich.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.