Marketing a způsob, jakým podnikáme, se od základu změnil – a to možná navžy. Cíl však zůstává stejný: vytvářet povědomí o značce, zvyšovat počet potenciálních zákazníků, vytvářet přízeň zákazníků a nakonec růst a rozšiřovat naše podnikání.
Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.
Existují desítky sociálních sítí a většina lidí či společností nemůže být zastoupena na každé platformě; to by vyžadovalo obrovské množství zdrojů a financí. Místo toho, abyste byli podprůměrně zastoupeni na mnoha platformách, buďte výborně zastoupeni jen na několika z nich.
Každá společnost bere existenci webstránky automaticky, ale e-mail marketing takto vnímán není. Je to škoda, protože tato marketingová technika se umisťuje na předních místech efektivity průzkumů mezi marketéry. Nepřítel SPAM Váš e-mail marketing by se neměl skládat jen z toho, že rozesíláte své e-mail zprávy a už vůbec ne z aplikací, které pro tento účel nejsou […]