Home Blog Page 2

Zajímavá marketingová kampaň: americký řetězec obchodů vyšle jeden ze svých nápojů na „soukromý let do vesmíru“

0
Vesmírné Slurpee
Vesmírné Slurpee. Foto: 7-Eleven

Společnost 7-Eleven, největší a nejstarší řetězec prodejen se smíšeným zbožím v USA, posílá svůj ikonický nápoj Slurpee „na soukromý let do vesmíru“ v rámci oslav 94. výročí své existence.

Vypuštěním nápoje Slurpee mimo zemskou atmosféru se společnost 7-Eleven stala nejnovější značkou, která využívá kulturní zájem o vesmír k podpoře svého marketingu. Společnost se snaží propagovat svojí vlastní doručovací službu a zároveň povědomí o značce.

Společnost se kampaní zaměřila hlavně na svojí doručovací službu

Jedním z největších plusů využívání vlastní aplikace na doručování je to, že je společnost 7-Eleven schopna shromažďovat údaje o svých zákaznících, které budou pro marketingové strategie řetězce stále cennější, až budou v blízké budoucnosti zrušeny cookies třetích stran. Společnost 7-Eleven je také schopna snížit velké náklady, které představují doručovací služby třetích stran.

Přítomnost doručovací služby v aplikaci také poskytuje zákazníkům větší pohodlí, protože je konsolidována na jednom místě s ostatními službami řetězce. V aplikaci existuje také věrnostní program 7Rewards, který může řetězec využít k oslovení potenciálních členů, kteří si objednávají rozvoz. Tato snaha je v souladu s měsíčními nabídkami, které společnost 7-Eleven propaguje s cílem rozšířit počet svých věrnostních členů.

Chuť, která poletí do vesmíru, si vyberou zákazníci

Nejoblíbenější příchuť Slurpee, kterou si zákazníci objednají prostřednictvím aplikace 7-Eleven pro službu 7-Eleven Delivery do konce července, bude použita k naplnění kelímků, které budou následně odeslány do vesmíru.

Po návratu na Zemi rozdá společnost 7-Eleven kelímky některým z lidí, kteří pomáhali vybírat příchuť pro let do vesmíru. S každou objednávkou 7-Eleven Delivery po celý červenec budou uživatelé aplikace zařazeni do soutěže o jeden z exkluzivních kelímků jako vzpomínku na „Slurpee ve vesmíru“. Deset nerezových kelímků a 30 plastových kelímků se vydá na stratosférickou cestu a bude rozdáno v rámci soutěže.

Jedná se o chytrý marketingový tah. Lidé si s větší pravděpodobností objednají Slurpee přímo z aplikace 7-Eleven díky malé šanci na to vyhrát samotný Slurpee, který se dostane do vesmíru. Už jen samotný fakt, že nějaká společnost vysílá svůj nápoj do vesmíru, přilákal velkou pozornost.

Jak iOS 15 ztíží emailový marketing

4

Chystané změny společnosti Apple v oblasti ochrany osobních údajů, včetně funkcí „Skrýt můj e-mail“ a „Private Relay“, zvýší hodnotu opt-inů a mohou zkomplikovat již tak napjaté snahy o oslovení cílových uživatelů iPhonů.

Společnost Apple minulý měsíc vyvolala rozruch mezi obchodníky a reklamními agenturami, když ukázala náhled nových funkcí u operačního systému iOS 15. Nové funkce ztíží již tak náročné oslovení uživatelů iPhonů a donutí marketéry vyvinout alternativní způsoby, jak najít potenciální zákazníky a navázat kontakt s těmi stávajícími.

Personalizované zasílání zpráv a emailů bude ještě důležitější

Nová funkce „Skrýt můj e-mail“ je vylepšenou verzí stávající funkce, která uživatelům Apple umožňuje při registraci do aplikace nebo na webové stránky vytvořit náhodnou e-mailovou adresu. Veškeré e-maily zaslané na tyto nové adresy budou přesměrovány na osobní e-mailový účet.

Funkce sice zabraňuje sledování stejného uživatele na různých platformách, ale stále umožňuje individuální komunikaci mezi značkami a zákazníky, kteří se rozhodnou dostávat propagační akce a nabídky. IOS bude také defaultně blokovat trackery, takže se již nedozvíte zda a kdy příjemce e-mail otevřel.

Posílání emailů je v podstatě zdarma, ale abyste mohli poslat správný e-mail ve správný čas, musíte něco vědet o svém publiku. Získáte tak větší příjmy, aniž byste museli utrácet za reklamu. Obchodníci ale budou muset nabídnout něco cenného na oplátku, aby přiměli lidi sdílet své osobní informace, které se budou po aktualizaci ještě hůře získávat. Například prostřednictvím krátkých průzkumů, které nabízejí slevy nebo šanci vyhrát zajímavé ceny.

Online sledování uživatelů bude ještě těžší

Apple také plánuje aktualizovat své prémiové úložiště iCloud a službu cloud computingu a nabídnout službu ochrany soukromí na internetu nazvanou Private Relay. Služba šifruje údaje o prohlížení webu a přiřazuje uživateli anonymní adresu IP, čímž ztěžuje webům sledování jeho aktivit při prohlížení.

Tato služba ještě více ztíží oslovování spotřebitelů na webových stránkách a v aplikacích. Technologické společnosti také reagují na rostoucí obavy o ochranu soukromí a postupně ukončují podporu souborů cookie třetích stran.

Co dělat, než aktualizace přijde?

Plné vydání iOS 15 se očekává na podzim, pravděpodobně v září nebo říjnu. To dává marketérům zhruba dva nebo tři měsíce na přípravu. Nejdůležitější pro marketéry nejspíš je, aby vyřadili neangažované odběratele a kvalitně segmentovali své publikum, než jim to nová aktualizace znemožní nebo minimálně dost zkomplikuje. Pokud ještě nepoužíváte jiné marketingové strategie, než je emailování, nejspíš je čas na změnu. Apple má v Evropě 30% podíl na trhu mobilních operačních systémů, takže rozdíl bude jistě poznat.

Jak pandemie koronaviru změnila marketing

2
Notebook s grafy. Foto: Unsplash
Notebook s grafy. Foto: Unsplash

Marketing a způsob, jakým podnikáme, se od základu změnil – a to možná navžy. Cíl však zůstává stejný: vytvářet povědomí o značce, zvyšovat počet potenciálních zákazníků, vytvářet přízeň zákazníků a nakonec růst a rozšiřovat naše podnikání.

Pandemie Covid-19 nás donutila změnit způsob života a podnikání. Krize ovlivnila podniky všech velikostí a všichni museli přizpůsobit své myšlení a přístup, stejně jako provádění svých marketingových strategií – pravděpodobně na dlouhou dobu.

Klíčem k úspěchu v tomto neustále se vyvíjejícím prostředí je nezůstat pozadu. Již dříve jsme žili ve stále digitálnějším světě a koronavirová krize tento trend exponenciálně urychlila. V článku se podíváme na 4 způsoby, jakým Covid-19 změnil budoucnost marketingu.

Digitální události

Nárůst počtu webinářů a digitálních akcí byl do značné míry způsoben epidemií koronaviru. Vzhledem ke změně chování spotřebitelů však tyto virtuální akce zůstanou.

Marketéři využívají nástroje pro pořádání digitálních akcí, jako jsou Google Meet, Zoom, Go To Webinar a Microsoft Teams. Díky těmto nástrojům jsou schopni i nadále nabízet svým zákazníkům skoro plnohodnotné akce a kongresy, které by jinak neměli možnost udělat.

Větší zaměření na sociální média

Mnoho lidí se začalo spoléhat více na sociální média, proto je lépe znají a důvěřují jim, včetně Instagramu, TikToku, Facebooku a dalších – všechny tyto platformy zaznamenaly obrovský nárůst používání.

To vše vedlo k většímu důrazu na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Podnikatelé hledají způsoby, jak efektivněji a účinněji komunikovat se svým publikem pomocí sociálních sítí. Pro další informace ohledně sociálních sítí můžete nalézt zde.

Video marketing

Ještě před pandemií dávalo stále více lidí přednost videu před všemi ostatními typy obsahu. Dnes videomarketing pokračuje v růstu fenomenálním tempem. Následující graf ukazuje, jak v posledních měsících rostly výdaje na reklamu v digitálním videu, zatímco ostatní kanály zaznamenaly pokles.

Digitální reklama

Když byla po celém světě zavedena omezující opatření, téměř okamžitě se zmenšila reklama v kinech, tisku na billboardech a další. Mezitím se zvýšilo využívání digitálních médií a tím pádem i větší dosah reklam. Například se zvýšila sledovanost televize, streamovacích služeb a větší hranost videoher.


Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

1
Sociální sítě. Foto: Unsplash
Sociální sítě. Foto: Unsplash

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Při výběru sociálních sítí k propagaci produktu či služby je hlavním faktorem vaše ideální publikum a typ médií na dané síti. Pokud chcete například rozšířit své pole působnosti jako kadeřník, bude Instagram či Pinterest nejlepší volbou, protože hlavním tahounem těchto sociálních sítí jsou lákavé a atraktivní obrázky či videa.

Twitter

Twitter má více než 145 milionů aktivních uživatelů denně a je to pátá nejoblíbenější sociální síť. Vzhledem k 500 milionům tweetů odeslaných každý den však musíte být strategičtí a chytří, abyste si získali (a udrželi) pozornost svého publika.

Twitter je úžasný nástroj pro společnosti, které chtějí rychle oslovit své publikum a očekávají, že jim lidé odpoví. Pokud máte pro své sledující mimořádné zprávy, aktualizace nebo dotazy, je Twitter tím pravým způsobem, jak oslovit lidi. Je určen pro společnosti, které mají často co říci a preferují přímé oslovení lidí.

Facebook

Z existence stránky na Facebooku může těžit téměř každá společnost. Vaším cílem při používání Facebooku pro podnikání by mělo být umožnění zákazníkům poznat lidi, „kteří stojí za logem“. Svojí společnost budete chtít prezentovat přátelsky a společensky, jako místo, kde se k zákazníkům chovají dobře a profesionálně.

Zveřejněné fotografie by například měly zobrazovat nejen vás za pracovním stolem, ale i vašeho psa na firemní akci nebo všechny vaše zaměstnance, kteří se spojili při práci na nějakém humanitárním projektu. Pokud to uděláte správně, stanou se z vašich fanoušků věrní příznivci a Facebook může být velmi významným generátorem leadů.

Instagram

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích platforem, zejména mezi mladým publikem. 90% uživatelů sleduje na Instagramu alespoň jednu společnost a 83% uživatelů objevilo na platformě nový produkt nebo službu. Stejně jako u Pinterestu převládá u Instagramu vizuální stránka, takže pěkné a lákavé fotografie nebo videa jsou hlavním tahounem návštěvnosti stránek. Díky tomu se tato platforma velmi dobře hodí pro podniky založené na vizuální stránce, jako je umění, potraviny, kosmetika nebo kadeřnictví.

Každý měsíc se do příspěvků, které se snaží propagovat službu nebo zboží, zapojí 130 milionů uživatelů. Instagram vám umožňuje propagovat vaši značku a produkty přátelským a autentickým způsobem, aniž byste zákazníkům tvrdě předhazovali svůj produkt a tím ho i odradili.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 1.

1
Sociální sítě. Foto: Unsplash
Sociální sítě. Foto: Unsplash

Existují desítky sociálních sítí a většina lidí či společností nemůže být zastoupena na každé platformě. To by vyžadovalo obrovské množství zdrojů a financí. Místo toho, abyste byli podprůměrně zastoupeni na mnoha platformách, buďte výborně zastoupeni jen na několika z nich.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Pinterest

Pinterest umožňuje uživatelům „připínat“ nebo zveřejňovat fotografie, videa a další obrázky na svých nástěnkách. Stránka, jejíž publikum tvoří převážně ženy, je ideální pro společnosti, pro které jsou vizuálně expresivní obrázky hlavním rysem nebo lákadlem. Pokud se zaměřujete na plánování svateb, výzdobu interiérů, módu, kadeřnictví nebo potraviny, můžete o svých produktech a službách hodně říct prostřednictvím fotografií nebo videí.

Můžete komentovat cizí nástěnky, sdílet obrázky a klikat na webové stránky, ze kterých obrázky pocházejí. Každá nástěnka je propojena s profilovou stránkou, takže lidé mohou vidět osobu, společnost nebo značku, která za fotografiemi nebo videi stojí.

LinkedIn

LinkedIn je nedílnou součástí marketingových strategií mnoha úspěšných firem, protože dokáže efektivně rozšiřovat pole působnosti mezi odbornou veřejnost. Je to také skvělá platforma na propagaci volných pracovních míst a lákání nových talentů do vaší společnosti.

LinkedIn je dokonalou stránkou pro navazování kontaktů. Zahrnuje diskuse, kde se můžete zdvořile bavit o svých obchodních zájmech, žádat o radu, klást nebo odpovídat na otázky a nechat své odborné znalosti zapůsobit na ostatní.

YouTube

YouTube je velmi silný nástroj, který je jako Pinterest, zaměřený na vizuální stránku. Je používán po celém světě a lidé zde zveřejňují videa s nadějí, že se stanou virálními.

Klíčem k efektivnímu využití YouTube je představit svůj produkt nebo službu nezapomenutelným způsobem. Vzhledem k tomu, že YouTube používají miliony lidí, je laťka nastavena velmi vysoko. Nikdo se nechce dívat na nudné video. Stejně jako Pinterest můžete YouTube využít k tomu, abyste vizuálně představili svůj produkt.

Je dobré si prohlédnout několik videí na YouTube a zjistit, která z nich vygenerovala statisíce (nebo dokonce miliony) zhlédnutí. Videa, která ukazují lidem váš nový produkt, službu nebo jak něco udělat, vám jistě pomohou v růstu vaší společnosti.

Chodím na terapii, no a co? Osvětová kampaň bojuje se stigmatem psychoterapie

3

Každý pátý Čech trpí podle Rady vlády pro duševní zdraví nějakým psychickým onemocněním, v době koronavirové krize stoupl tento podíl na 30 procent. Podle psychoterapeutů by se dalo mnohým z těchto potíží předcházet, kdyby Češi vnímali psychoterapii jako prevenci duševních potíží.


Jedním z důvodů, proč tomu tak není, je stigmatizace psychoterapie. To se snaží změnit první česká platforma pro online terapii Terap.io kampaní „Chodím na terapii, no a co?“. „Chceme, aby ‚jdu zrovna z terapie‘ působilo úplně stejně jako ‚jdu zrovna od zubaře.‘ Aby už nikdo neměl pocit, že musí tajit něco, co mu pomáhá cítit se líp,“ vysvětluje Chádí El-Moussawi, zakladatel české platformy pro online terapii Terap.io. „Na západ od nás je běžné se na terapeuty obracet i s neakutními potížemi, jako je komplikovaný vztah s rodiči, nespokojenost v práci nebo i občasný smutek bez zjevného důvodu,“ dodává.


Destigmatizovat psychoterapii prostřednictvím sdílení zkušeností lidí, kteří pomoc terapeutů využívají, má pomoci kampaň „Chodím na terapii, no a co?“. Ke kampani vznikl také web www.chodimnaterapii.cz, který vysvětluje, že za chození na terapii by se lidé neměli stydět. „Využít odborníka k tomu, aby člověk sdílel svoje pocity, srovnal si myšlenky, zamýšlel se nad sebou a hledal nové pohledy na věc, je dobré vždy. Je tak možné lecčemus předejít. Člověk by na své obavy a strachy neměl nikdy zůstávat sám,“ říká MUDr. Olga Kunertová, odborná garantka Terap.io a členka výboru České asociace pro psychoterapii.


Zájemci mohou přispět finančně třeba koupí trička nebo roušky s hláškami o psychoterapii na webu https://www.donio.cz/chodimnaterapii. Veškerý zisk z prodeje odměn poputuje neziskové organizaci Nevypusť duši, která se dlouhodobě zabývá osvětou v oblasti duševního zdraví ve školách i ve firmách. Kampaň může každý podpořit také sdílením svého příběhu s hashtagem #chodimnaterapii.


Právě díky vlastní zkušenosti s psychoterapií vznikla i první česká platforma pro online terapii Terap.io. Zrodila se v důsledku náročných životních období dvou přátel (Chadi El-Moussawi a Jan Sasínek), která překlenuli díky terapii. Společně se zkušenou psychoterapeutkou Olgou Kunertovou se pak rozhodli vytvořit službu, která zjednoduší přístup k terapii všem. Online sezení probíhá v soukromé virtuální místnosti prostřednictvím internetu, s terapeuty je možné komunikovat prostřednictvím videohovoru, audiohovoru nebo si jen psát. Terapii tak zájemci mohou podstoupit v jakémkoli čase a situaci, která jim vyhovuje. Služba také pomáhá s výběrem konkrétního terapeuta. Více informací najdete na https://terap.io/.

Kvůli pandemii konference INSPO proběhla poprvé online

4
Konference INSPO
Konference INSPO

Kvůli pandemii se konference INSPO o technologiích pro osoby se specifickými potřebami letos poprvé nemohla uskutečnit v Kongresovém centru Praha. Jubilejní 20. ročník proto její organizátoři uspořádali 12. října 2020 online. V živém vysílání, během kterého byla také udělena Cena Nadace Vodafone Rafael, diváci plně využili možnost klást přednášejícím dotazy.

Záznam konference je možné zhlédnout zde.

V úvodním ohlédnutí za 20 lety rozvoje technologií usnadňujících život lidem se zdravotním postižením organizátor INSPO Jaroslav Winter z BMI sdružení připomněl některé důležité mezníky, které například pro lidi neschopné ovládat počítačovou myš rukou vedly od tyčky v ústech až po ovládání počítače hlasem, pohybem očí, mozkem a mnoha dalšími způsoby.

Spisovatelka Markéta Vítková představila knihu Kamil – malíř snů, kterou doplňují hmatové 3D modely vytištěné na 3D tiskárně. Díky nim mají nevidomí a slabozrací čtenáři z příběhu větší zážitek, protože si postavy mohou osahat. Modely ale může využít kdokoliv. Podklady pro 3D tisk jsou zdarma ke stažení na stránkách partnera – firmy Průša Lab: www.prusaprinters.org.

Petr Herian předvedl, jak se automaticky generují titulky k televizním pořadům a videím, které firma NEWTON Technologies vystavuje na internetové televizi pro neslyšící Beey. Tuto technologii již brzy začne pro své rozhovory využívat i kanál DVTV.

S kamerovým systémem OrCam seznámili diváky Jan Cejthamr a nevidomý Tomáš Kadlec. Ten předvedl, jak toto miniaturní zařízení připevněné k brýlím dokáže přečíst text, čárový kód či rozpoznat tváře.

V předešlých ročnících Nadace Vodafone již pětkrát udělila Cenu Rafael za ICT inovace pro kvalitnější život lidí se zdravotním postižením. Letos porota vybírala mezi vítězi hackathonu AI for Accessibility od Microsoftu, který byl zaměřen na využití umělé inteligence. Cenu Rafael získala aplikace Cash Reader, která umožňuje nevidomým rozpoznat bankovky. Tomáš Jelínek při převzetí ceny uvedl, že s cenou spojených 200 000 Kč využijí mimo jiné k přidání nové funkce, díky které aplikace současně s rozpoznáním bankovky převede její hodnotu podle aktuálního kurzu do domácí měny.

Filip Maleňák předvedl novou funkci aplikace Záchranka, jíž je videopřenos z místa nehody doplněný o online chat s operátorem linky 155. Zvlášť ji ocení lidé se sluchovým postižením.

S internetovou seznamkou TvojeLaska.cz seznámila diváky Kristýna Mertlová. Seznamka využívá unikátní nejmodernější vědeckou metodu párování a s úspěchem pomáhá v seznamování lidem s různými hendikepy.

Filmový festival Jeden svět se už pět let snaží o to, aby byl přístupný lidem s různým zdravotním postižením. Co vše to obnáší, prozradila metodička přístupnosti Mariana Chytilová.

Odkaz na videozáznam konference INSPO 2020 online je na www.inspo.cz.

Konference INSPO 2021 se uskuteční v Kongresovém centru Praha 10. dubna 2021, pokud to v tu dobu epidemiologická situace dovolí.

Generálním partnerem konference INSPO je Nadace Vodafone, která dlouhodobě podporuje provoz a vývoj technologií pro lidi se speciálními potřebami. Partnery jubilejního 20. ročníku jsou Autocont, ČSOB, Microsoft, McDonald’s, Skupina ČEZ, Teiresiás a Vojenská zdravotní pojišťovna, mediálními partnery ČTK Protext, portál Helpnet a Inspirante.cz. Projekt je realizován za pomoci Nadačního fondu Českého rozhlasu ze sbírky Světluška a hlavního města Prahy. Konferenci pořádá BMI sdružení.


Záštitu konferenci poskytli Ministerstvo zdravotnictví, Ministerstvo práce a sociálních věcí a primátor hl. m. Prahy Zdeněk Hřib.

E-mail marketing – občas je podceňován, ale i přeceňován

1872
e-mail-marketing
e-mail-marketing

Každá společnost bere existenci webstránky automaticky, ale e-mail marketing takto vnímán není. Je to škoda, protože tato marketingová technika se umisťuje na předních místech efektivity průzkumů mezi marketéry. 

Nepřítel SPAM

Váš e-mail marketing by se neměl skládat jen z toho, že rozesíláte své e-mail zprávy a už vůbec ne z aplikací, které pro tento účel nejsou určeny. Pokud používáte některého z e-mailových klientů jako je Outlook, nebo Thunderbird, můžete si při větším počtu uškodit. V dnešní době je SPAM považován za velký problém. SPAM je nevyžádaná zpráva, kterou odesílatel hromadně zasílá na databázi kontaktů. I přesto, že máte databázi svých kontaktů, kteří se dobrovolně přihlásili k přijímání novinek, i tak při nesprávném rozesílání budou vaše zprávy automaticky označené jako SPAM a nebudou doručeny. V ještě horším případě celá vaše web doména, ze které posíláte všechny své e-maily i na individuální kontakty, může být filtrována a e-maily nedoručené. SPAM je považován za skutečný problém dnešní doby a podle odhadů více než 90% všech e-mailů jsou právě nevyžádané zprávy. Neustále se proto aktualizují pravidla a algoritmy na to, kdy se zpráva považuje za nevyžádanou. Pokud chcete mít jistotu, že e-mail bude doručen a vy budete profitovat z vašich e-mailových aktivit, je třeba použít aplikace, které jsou k tomu určeny. Na trhu jsou dostupné aplikace od bezplatných a Open Source řešení až po profesionální placené aplikace a služby. Je třeba použít aplikace, které jsou k tomu určeny

Měřitelnost e-mail marketingu

Měřitelnost je obrovská výhoda e-mail marketingu. E-mail marketing vám umožní svou zprávu doručit potenciálním klientům. Pokud vaše společnost využije sofistikovanější řešení, budete mít dokonalý přehled o tom, komu byla zpráva doručena a kdo si zprávu přečetl. A nejen to. Budete přesně vědět kdo a na kterou nabídku či odkaz kliknul. Zjistíte tak preference jednotlivých adresátů a přitažlivost vašich produktů. Tímto způsobem je možné databázi segmentovat a cíleně oslovovat klienty s nabídkami, které jsou relevantní. Také můžete na různých skupinách příjemců testovat různé typy grafického zpracování a dále upravovat e-maily tak, aby dokázaly lépe oslovit zákazníka. Tím se dosahuje vyšší efektivita prodeje nebo jiného cíle, který rozesíláním zprávy sledujete.

Dobrým příkladem praktického využití výhod e-mail marketingu je například společnost, která za léta působení nasbírala několik tisíc kontaktů. Zpráva na zaslané kontakty obsahuje několik různých nabídek, které se liší druhem zboží nebo služby. Po rozeslání a přečtení e-mailových zpráv může firma analyzovat úspěšnost jednotlivých produktů, tj. kolik lidí kliklo na jednotlivé odkazy a kolik z nich dále reagovalo, například koupí nebo telefonátem. Následně vzniknou segmenty s několika desítkami kontaktů, se kterými se dá pracovat i offline způsobem. Například při úplných informacích v databázi je možné potenciální zákazníky kontaktovat telefonicky, což by však při tisících kontaktech bez jakékoliv indikace zájmu o produkt bylo neefektivní a zdlouhavé.

Pravidelnost vyhrává

Při e-mail marketingu je velmi důležité propojení na webovou stránku společnosti, pravidelnost a relevantnost zpráv. Jakož i při jiných činnostech je důležité stanovit si cíle a postupným optimalizováním jednotlivých aspektů, které mohou ovlivnit efektivitu, tyto cíle naplňovat.

Nejčastěji faktory, které ovlivňují úspěšnost e-mailového marketingu jsou: předmět zprávy, jméno odesílatele, e-mail a načasování zprávy.

E-mail marketing má svá pravidla, které se z části překrývají s pravidly platnými pro webstránky, ale pochopení odlišností a profesionalizace e-mail marketingových aktivit přinese vaší společnosti výhodu před vaší konkurencí.