Venkovní a indoor reklama

Everything we do helps us grow together!

Ještě jste nikdy venkovní reklamu neobjednávali a nevíte kde začít? Podívejte se na body níže krok po kroku, které vám umožní pohodlně si připravit vše potřebné k úspěšné kampani.

Co přesně znamené OOH?

OOH je celosvětové označení pro venkovní reklamu, v Čechách také známou jako outdoorovou reklamu či zjednodušeně outdoor. Out-of-home, ve zkratce OOH reklama, je reklama, která na vás působí nepřetržitě vždy, když jste venku mimo domov.

Dá se OOH měřit?

Ano, a velmi přesně. Díky naším nástrojům ,které vznikly ve spolupráci s O2 Media, můžete jen s námi realizovat ty nejefektivnější OOH kampaně přesně zaměřené na vaši cílovou skupinu stejně tak, jako znáte u online nebo TV kampaní.

Jaké jsou výhody venkovní reklamy?

Čím častěji dnes lidé tráví čas mimo domov, tím více jsou zasahováni nejrůznějšími formami právě venkovní reklamy. Její výhodou je, že funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu, funguje nepřetržitě. OOH je na druhém místě hned po TV v zapamatovatelnosti reklamního sdělení.

Kolik venkovní reklama stojí?

Účinnost venkovní reklamy si může vyzkoušet skutečně každý. Ať jste velká korporace, malá firma nebo živnostník, pro každého z vás dokážeme připravit nabídku ploch, která přesně odpovídá vašim potřebám a finančním možnostem.

Čtyři kroky k vaší OOH kampani

Je nutné vědět

1. Kontaktujte nás

Zavolejte nám, napište e-mail nebo využijte formulář níže. Rádi Vás celým procesem provedeme a se vším seznámíme. Uvidíte, jak jednoduché to je.

2. Zpracujeme nezávaznou nabídku

Začneme tím, že se vás zeptáme, kdy a kde chcete být vidět, jaký produkt či službu chcete komunikovat, komu ji chcete představit a zda máte představu o vašem rozpočtu.

3. Vyberte si plochy

Vyberte si plochy z nabídky a my vám je nezávazně rezervujeme. Budete tak mít čas si vše projít a vybrat ty nejvhodnější nosiče pro vaši komunikaci. S výběrem vám rádi poradíme, tak aby efekt vaší kampaně byl co největší.

4. Kampaň

Finálně vybrané plochy si potvrdíme objednávkou. Kampaň může začít například až za rok. Dle našich specifikací si poté jednoduše připravíte vizuál vašeho plakátu. Doporučíme vám jak na to a zajistíme tisk i instalaci na vámi vybrané plochy.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Zajímavá marketingová kampaň: americký řetězec obchodů vyšle jeden ze svých nápojů na „soukromý let do vesmíru“

Společnost 7-Eleven, největší a nejstarší řetězec prodejen se smíšeným zbožím v USA, posílá svůj ikonický nápoj Slurpee "na soukromý let do vesmíru" v rámci oslav 94. výročí své existence.

Jak iOS 15 ztíží emailový marketing

Chystané změny společnosti Apple v oblasti ochrany osobních údajů, včetně funkcí "Skrýt můj e-mail" a "Private Relay", zvýší hodnotu opt-inů a mohou zkomplikovat již tak napjaté snahy o oslovení cílových uživatelů iPhonů.

Jak pandemie koronaviru změnila marketing

Marketing a způsob, jakým podnikáme, se od základu změnil - a to možná navžy. Cíl však zůstává stejný: vytvářet povědomí o značce, zvyšovat počet potenciálních zákazníků, vytvářet přízeň zákazníků a nakonec růst a rozšiřovat naše podnikání.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 1.

Existují desítky sociálních sítí a většina lidí či společností nemůže být zastoupena na každé platformě; to by vyžadovalo obrovské množství zdrojů a financí. Místo toho, abyste byli podprůměrně zastoupeni na mnoha platformách, buďte výborně zastoupeni jen na několika z nich.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.