Tisková reklama

Everything we do helps us grow together!

Podobně jako i magazíny umožňují noviny předat obsáhlé, podrobné sdělení – protože čtenáři tráví čtením novin dlouhou dobu. To je rozdíl oproti rozhlasu či TV, kde je na kontakt s divákem zpravidla 30 vteřin. Podobně jako v magazínech lze produkt ukázat i v prodejním balení – tzv. packshotu, což usnadňuje propojení reklamy s nákupním rozhodováním spotřebitele.

Deníky: Proč ANO?

Zásah

Deníky nabízejí rychlý, široký, masový zásah populace, tedy širokých cílových skupin. Obsahem dokážou postihnout i jednotlivě všechny regiony.

Cílení

Inzerce se dá umístit k tematicky vhodným sekcím. Např. inzeráty pojišťoven do sekce Domácí finance. Inzerce aut do sekce auto-moto atp.

Deníky: Proč ANE?

Nízký zásah

Na rozdíl od deníků mají jednotlivé tituly poměrně nízký zásah. To znamená, že pro účinný zásah cílové skupiny je zapotřebí použít více magazínů – což je dražší. Navíc také nějaký čas trvá, než vyjdou všechny tituly použité pro komunikaci.

Snadno se okouká

Pokud nás inzerát zaujal, prostudujeme si jej a podruhé se k němu možná letmo vrátíme. Počtvrté už rozhodně nemá takový účinek jako poprvé. Když plánujeme delší aktivity v tisku, je tedy vhodné mít k dispozici více tiskových vizuálů a střídat je.

Magazíny: Proč ANO?

Kvalita tisku

Podobně jako i deníky umožňují časopisy předat obsáhlé, podrobné sdělení – protože čtenáři tráví čtením magazínů velmi dlouhou dobu. Výhodou magazínů je nesporně vysoká kvalita tisku, věrnost barevného podání, nejvíce v případě lifestylových měsíčníků.

Cílení

Čtenáři tematických časopisů obvykle spojuje zájem o danou oblast: motorismus, cestování, vaření atd. Znamená to, že pokud chceme v takovém titulu oslovit lidi zajímající se o turistiku, neplatíme zpravidla zásah pro nás nezajímavých čtenářů.

Magazíny: Proč NE?

Kvalita tisku

Oproti magazínům deníky zpravidla nedosahují takové kvality tisku. V denících zpravidla nelze z podstaty věci použít některé kreativní formy reklamy, běžné v magazínech – vkládané vzorečky produktů, vlepovačky, falešné obálky apod.

Cílení

Přestože lze dobře cílit na čtenáře jednotlivých sekcí (pneumatiky – muži – sportovní sekce), platíme i zásah všech ostatních čtenářů, kteří pro nás zpravidla již nejsou zajímaví. Takže deníky jsou vhodné spíše pro oslovení velmi širokých cílových skupin než na přesné cílení.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Zajímavá marketingová kampaň: americký řetězec obchodů vyšle jeden ze svých nápojů na „soukromý let do vesmíru“

Společnost 7-Eleven, největší a nejstarší řetězec prodejen se smíšeným zbožím v USA, posílá svůj ikonický nápoj Slurpee "na soukromý let do vesmíru" v rámci oslav 94. výročí své existence.

Jak iOS 15 ztíží emailový marketing

Chystané změny společnosti Apple v oblasti ochrany osobních údajů, včetně funkcí "Skrýt můj e-mail" a "Private Relay", zvýší hodnotu opt-inů a mohou zkomplikovat již tak napjaté snahy o oslovení cílových uživatelů iPhonů.

Jak pandemie koronaviru změnila marketing

Marketing a způsob, jakým podnikáme, se od základu změnil - a to možná navžy. Cíl však zůstává stejný: vytvářet povědomí o značce, zvyšovat počet potenciálních zákazníků, vytvářet přízeň zákazníků a nakonec růst a rozšiřovat naše podnikání.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 1.

Existují desítky sociálních sítí a většina lidí či společností nemůže být zastoupena na každé platformě; to by vyžadovalo obrovské množství zdrojů a financí. Místo toho, abyste byli podprůměrně zastoupeni na mnoha platformách, buďte výborně zastoupeni jen na několika z nich.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.